Wednesday, March 4, 2015

Dear Riekie

Eindelijk heb ik dan het eerste hoekblok af...Niet dat ik al aan de hoeken toe ben, dat nog lang niet.
De lapjes voor dit hoekblok heb ik gekregen van Riekie, een trouwe mysterie-maakster en nog veel meer.
Wat bij haar altijd zo bewonderenswaardig is, is haar vlijt. En dat dan zeker in de positieve zin van het woord. Toen we Sylvia's Bridal Sampler maakten (1 blokje per week), maakte zij er elke zondagochtend eentje. Zo bleef ze goed op schema.
En nu doet ze dat ook met de Dear Jane, maar laten we vooral dat hele mooie patroon van de Love Entwined niet vergeten. Ik ben er niet aan begonnen, maar er zitten hele mooie elementen in.
Voor dit blok heb ik dan ook elementen uit deze quilt genomen: ze zijn niet alleen mooi, maar ik zie Riekie's quilt groeien en heb bewondering voor haar doorzettingsvermogen. Wat een klus!


Veel handwerkplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Dit blokje zier er heel leuk en vrolijk uit, super hoor

    ReplyDelete
  2. Wat lijkt dat een gepriegel. Dit heb je vast met de hand gemaakt. Toch? Wat een mooi blokje weer! Zou de quilt uiteindelijk heel graag in het echt willen zien.
    Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete